Semmi - 2012. márc. 20.

2012.03.23. 21:36

Vers. Hm. Írni kéne valamit.
Nincs gondolat, mi betűt alakít.
Kiüresedtem. Nincs bennem semmi.
Nincs vér, mit lapra lehetne kenni.
Könny sincs, mi szívemből csorogjon,
Csak egy világ, mit hagyok, hogy forogjon.
"Kell egy inger, egy hatás"?
Dehogyis. Semmiből kell egy rakás.
Ha nem hat rám semmi,
Nem kell elmenni, vagy tenni
Azért, hogy jó legyen: elég jó nem érhet,
Ember tökéletesen nem élhet;
Valaki még annyira sem, mint mások,
Hisz én is csak magamból mászok,
Előbújnék magamból, mint kiscsaj a kútból
De elegem van már a sok kiútból.
Miért kellene küzdenem? Normális életért?
Jaj, hagyjad már az elcsépelt véleményt!
Felesleges harcolnom: ha nyerek is vesztek.
Ha biztos vagyok tervemben, naná, hogy tévesztek.
Lehetnék én költő, rajzos, vagy zenész...
Nem leszek én semmi. Na, kérlek, ne nézz!
Mit is tehetnék egy szebb lét reményében?
Bevégzem e verset szépen csendben amen.

A bejegyzés trackback címe:

https://blooddrunk.blog.hu/api/trackback/id/tr94336048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása