Hittan órán megkértek minket, hogy írjunk a gimis éveinkről. Nesze neked költészet napja.

Leírhatnék most mindent tanárnőnek,
De 6 évről az emlékek inkább pusztulnak, mint nőnek
Azért megpróbálkozom összedobni valamit
Hisz belőlem semmi sem marad itt.

Hetedikben szürke kis egérként éltem,
Minden egyes új dologtól féltem.
De hamar kinyílt ám a csipám!
Tíz percre se tudtam befogni a pofám.
Sok barátság köttetett az első három évben,
De több minden változott a másik félben
A sok seb, mit kaptam, megváltoztatott,
Attól, kitől nem vártam, s hol a legjobban fáj, ott.
Eme sérülések, úgy látszik, vonzanak másokat,
De lehet, hogy én is változtam már sokat
A sebekkel szereztem új, jobb barátokat,
Kár, hogy eddig ők nekem nem számítottak..
Évi, a megértő, Zsuzska, a cserfes,
Tiky, az iker, Noémi a csendes.
Sosem adnám e négy embert egyért,
Ha nem is teljesen, valamelyest mind ért.

Mindennapi rész számunkra a humor,
Délutánonként meg a sörízű mámor.
Azért tanulni se ártana néha,
De a diák - én is - erre sokszor léha.
Inkább élveztem fiatalságomat,
Mint tankönyvekkel foglalkozzam sokat.
És míg suliban tengetem a napokat,
Addig Lili-Zsuzsi-kombó szórakoztat.
Te jó ég, milyen hülyék azok ketten!
Pláne, ha agyuk ugyanarra kettyen.
De a fenti vonatkozik a többiekre is,
A sok jó poén, főleg a czakó zsuzsis...
De azért a fiúk sem piskóták!
Bár néha megoszlanak a kvóták.

És most! Jöjjenek a pillanatok,
Melyekre elmémben visszapillantgatok,
A farsangi készülődés, a sima órák
És kirándulásokon is mindenki jól járt
De kétség kívül a legjobb volt a kampány,
A győzelem ereje szívünkben kalapál,
A szünetek se voltak ám semmik!
Sajnos nem lehet visszahozni semmit...

Hogy fogom én ezt a hat évet visszasírni...
De ezt ebbe a versbe nem tudom beleírni.

A bejegyzés trackback címe:

https://blooddrunk.blog.hu/api/trackback/id/tr34394917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása