A téma: matróz - 2012. feb.

2012.03.23. 21:21

Harcos kis világomnak csöppnyi tengerén
Hajózom, sodródom létem fekete vizén.
Kapitánya és matróza is vagyok önmagamnak:
Irányítok, de szolgálok is egy felsőbb akaratnak.
Hogy kell-e csíkos ruha és mindenféle kellék?
Csak rum kell, bár abból sosem elég...
Küzdöttem már krakennel és nem reszkettem,
De félek, az élet vizén örökre elvesztem.

A bejegyzés trackback címe:

https://blooddrunk.blog.hu/api/trackback/id/tr184336023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása